14 lutego 2017 admin

Panorama 360° – kto może skorzystać z tego rozwiązania?

Zdjęcia, obrazy, grafiki i trójwymiarowe wizualizacje wciąż są atrakcyjną formą prezentacji dowolnego produktu lub wydarzenia. Rozwiązanie to może zyskać jednak nową, oryginalną formę, zdecydowanie bardziej interesującą dla odbiorcy. Jest to tak zwana panorama 360 stopni – możemy zobaczyć na niej o wiele więcej, niż na tradycyjnej fotografii.

Dzięki panoramie 360 stopni odbiorca może poczuć się tak, jakby był w centrum wydarzeń. Panorama doskonale oddaje przestrzeń – może przedstawiać krajobraz lub wnętrze. Dzięki temu, że prezentuje szerokie pole widzenia, widz ma wrażenie, że rozgląda się w różnych kierunkach – może spojrzeć nie tylko przed siebie, ale zobaczyć także fragmenty wnętrza lub krajobrazu, które znajdują się wokół niego. 360-stopniowe zdjęcia z pewnością dają większe możliwości niż zdjęcie zrobione tylko z jednej perspektywy. Do wykonania zdjęcia panoramicznego potrzebny jest odpowiedni sprzęt oraz umiejętność połączenia kilku ujęć w jedną, płynną i 360-stopniową fotografię.

Dla kogo są zdjęcia panoramiczne?

Można powiedzieć, że zdjęcia panoramiczne są dla wszystkich, którzy w jak najbardziej pełny sposób chcą pokazać miejsce, w którym się znajdują. Jeden z popularnych portali społecznościowych jakiś czas temu umożliwił użytkownikom taką formę dzielenia się doświadczeniami ze znajomymi.

Panorama 360 stopni to jednak również interesująca forma promocji. Doskonale sprawdzi się w branży nieruchomości. Tego rodzaju prezentacja w dużym stopniu może zastąpić wizytę w domu lub mieszkaniu. Pozwala nie tylko oszczędzić czas, ale jest jednocześnie atrakcyjnym, przyciągającym uwagę elementem oferty. W taki sam sposób można zaprezentować także ogród i otoczenie domu. Z tej formy promocji mogą skorzystać też miasta, które chcą przyciągnąć turystów i inwestorów oraz różnego rodzaju obiekty kulturalne lub sportowe, które chcą zachęcić do wizyty.

360-stopniowe fotografie mogą być prezentowane praktycznie w każdej branży – jest to funkcjonalne narzędzie, które ułatwi zakupy nawet w sklepie internetowym, prezentując dany produkt z każdej perspektywy.